wtorek, 6 listopada 2012

Tag: Bzeltynkowe lusterko

Kilka dni temu zostałam otagowana przez Marikę, której bardzo dziękuję :). Bardzo lubię wszelkiego rodzaju tagi - są świetną zabawą i można się sporo dowiedzieć o sobie nawzajem :).





Zasady tagu

Wymień trzy ulubione składniki z Twojej kuchni, których używasz również w pielęgnacji i opisz sposób ich wykorzystania. Podaj nicki dowolnej ilości osób, które nominujesz do wypełnienia tego tagu. 

Moje ulubione kuchenne składniki i ich wykorzystanie

  • miód - dodaję do masek do włosów oraz masek do twarzy, lubię nim tuningować maski kupowane w drogerii. Sporo też go zjadam :).
  • ocet jabłkowy - bardzo często robię nim płukankę, czasem rozcieńczonym przemywam skórę twarzy
  • siemię lniane - stosuję zarówno zewnętrznie jak i wewnętrznie. Dodaje do wszelkiego rodzaju masek, stosuję w formie płukanki, używam jako stylizatora.

Nominacje do dalszej zabawy


Zachęcam do zabawy ;).

20 komentarzy:

  1. To prawie tak jak u mnie z odpowiedziami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi było wybrać jedynie 3 produkty - kuchnia jest pełna świetnych rzeczy dla włosów :).

      Usuń
  2. O tak, miód i ocet jabłkowy również cenię, siemię lniane - nie lubię, ale mój " konik " z kuchni i w pielęgnacji, to oliwa z oliwek, a także olej z pestek winogron i lniany - cuda tworzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z olejami, które wypisałaś, zgadzam się w 100% - są świetne dla włosów :).

      Usuń
  3. Miodzik bardzo lubię, a szczególnie ostatnio na przeziębienie :)
    Do octu przekonałam się ostatnio, a siemię uwielbiałam ale musiałam z niego zrezygnować bo mnie uczuliło :(

    Bardzo dziękuję za o tagowanie :*
    Strasznie to miłe dziękuję dziękuję dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio zajadałam się miodkiem, właśnie ze względu na przeziębienie ;).

      Usuń
  4. Hej, zostałaś nominowana przeze mnie w Liebster Blog, zapraszam do odpowiedzenia na TAG ! :)

    http://kabloguje.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kulko, wygrałaś u mnie rozdanie, jeżeli do 23.59 w niedzielę nie otrzymam od Ciebie wiadomości z adresem, będę losowała jeszcze raz, gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    mam pytanie - chcę W KOŃCU zakupić sobie nożyczki fryzjerskie, ponieważ do fryzjera nie mam zamiaru chodzić po tym, co mi zrobił... No i na allegro wszystkie to zestaw normalne + degażówki. Znalazłam dwie aukcje z normalnymi, i podaję do jednej link: http://allegro.pl/nozyczki-fryzjerskie-solidne-profesionalne-a36-i2777803378.html
    Moje pytanie - czy będą się nadawały? Z góry dziękuję!



    Pozdrawiam,
    Marswi ;)


    P S Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tag :)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do tego samego do mnie. Miło by było zaprzyjaźnić się blogersko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do zabawy w pytania i odpowiedzi: http://marswi-blog.blogspot.com/2013/05/zabawa-w-pytania-i-odpowiedzi.html


    Pozdrawiam,
    Marswi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bosko! Po prostu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. dodałabym do listy cytrynę i aloes:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miód faktycznie można wielorako wykorzystywać :) ja używam na spierzchnięte usta ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny TAG pierwszy raz sie z nim spotykam :)))
    P.S zostałaś nominowana do Walentynkowego Konkursu - Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Prowadzisz jeszcze tego bloga?;-)

    OdpowiedzUsuń